Forma advertising Vam nudi najnoviju tehnologiju štampe, na svim materijalima, primenljive na sve podloge, na raspolaganju smo Vam....
Vi
nam recite šta želite, ostalo je naša briga.....
BUDITE U FORMI.....
Lettering
je tehnika ispisivanja poruka tekstova, grafički oblikovanih znakova
(logotip) na posebnim samolepljivim folijama.Stari
majstori - firmopisci koristili su nož, skalpel, makaze i sekli ,
seckali.Savremena
tehnologija velike preciznosti i velike produkcije u ispisivanju i
oblikovanju poruka je na{a praksa. “Forma
adv.”
TMFolije
od kojih se kreiraju reklamne poruke su isključivo sa garancijom od
3-10
godina na trajnost boja, skupljanje, gubitak sjaja, termičku
nestabilnost, samoodlepljivanje.
Da
bi poruka imala pravu snagu i bila što uverljivija, najnovija
svetska dostignuća u advertisingu su materijali i efekti na osvetljenim medijima i to od pozadi -
prosvetljeno led diodama (do sada su se koristile fluo cevi)
Medij
velikih i uočljivih dimenzija - bilboard
i mali efektni - signs
(reklame).
BILBOARD
-
paneli postavljeni na zid 5 X 2,5 m
-
totemi postavljeni na zemlji 5 X 2,5 m
-
trouglovi 5 X 2,5 m
Forma
adv. TM
sistem za bilborde koristi najnovije materijale.
To
je PanaflexTM,
PanaflexTM
je elastičan i lak materijal, otporan na sve atmosferske promene,
otporan na udarce i vandalizme, zahvaljujući izuzetnoj ćvrstoći i
fleksibilnosti netkane konstrukcije, izuzetnih difuznih
karakteristika, garantuje 10 godina zaštite od pucanja, bledila
usled UV
zraka, deformacija, oštećenja i savršene ravne površine.
Razapinje se na posebnu konstrukciju.
Dajemo 5 godina garancije
SIGNS
– (REKLAME
MANJIH DIMENZIJA)
Aluminiski znaci |
Reklame
manjih dimenzija, osvetljene jednostrano i dvostrano, (dosada smo
imali prilike videti mnoge), su neke uspešne, a neke pravo ruglo za
grad.Materijali
koji su se upotrebljavali do sada, uglavnom su bili: staklo i
pleksiglas kao mediji na koje su se crtale ili raznim folijama
aplicirale poruke. Vremenom
staklo se lomi ili biva namerno-vandalski slomljeno, a pleksiglas se
vremenom deformiše, puca, prlja se, požuti i gubi svoju prozirnost,
ili se u krajnjem slučaju lomi.Takve
reklame deluju vrlo ružno i veoma su loša slika o firmi.
“Forma
advertising’TM
systems Vam predlaze
savremeni sign.
To
su reklame, koje su prosvetljene jednostrano ili dvostrano, za čiju
izradu se koriste savremeni materijali za koje proizvođač daje garanciju od 5 godina.
Sign-ovi
manjih dimenzija pogodni su za obeležavanje prodajnih objekata,
dućana, prodavnica, i pogotovo benzinskih pumpi.
TENDE
Svakodnevno
se srećemo sa raznim tendama koje imaju, uglavnom, ulogu da štite
od sunčevih zraka, na kojima vrlo stidljivo je ispisana neka
reklamna poruka na rubovima.
Pogotovo
noću, tende nemaju nikakvu funkciju sem da zaštite nekog vrapca od
kiše.
Savremeni
advertising svakodnevno traži nove medije na kojima može da se
ispiše ili aplicira neka poruka.
Tako,
današnje mogućnosti pružaju, da tenda bude zaštita, ukras, a
najviše reklamni pano koji ima funkciju 24 sata dnevno.
Translucentni
materijali (kao sign
podloga) i mogućnosti koje pružaju folije koje koristimo za ispis i
oslikavanje Vaše poruke (vidi prethodne i sledeće tačke), to je
mogućnost koju pruža “Forma
adv.’ TM
Tenda
koja 24 sata dnevno vrši marketinšku uslugu, bez ikakvih dodatnih
troškova, i sa trajnošču od 10 godina mislimo da je pravilna
investicija.
Vaša
i naša maštovitost pretvaraju maštu u realnost.
Staklene
površine postaju savršen medij za oslikavanje i ispisivanje poruka.Izrada
foto realistićnih plakata ili fotografija na prozorima, staklenim
vratima, staklima autobusa, vozila, pa i vozova, to su sve nove
mogućnosti koje Vam pruža “Forma
adv’. TM
Staklene
površine koje se mogu oslikati mogu biti neograničenih dimenzija,
kao {to su staklene površine na zgradama, robnim kućama,
aerodromima . . . gde se kombinuje rupičasta folija za staklo, i
fleet
folija za ostale ravne površine (zidovi, metali, vozila . . . ).
Efekat
ovako postavljene reklame zaustavlja dah i ostaje u trajnom pamćenju.
Efekat
window graphics-a,
je one way
ili jednostran.
Impresija
sa spoljne strane je foto realističan prikaz poruke, dok sa
unutrašnje strane reklama se nevidi, naprotiv, nepostoji nikakva
smetnja uživanju u Vašoj panorami. Ujedno ova folija štiti
prostorije od UV
zraka i deluje na smanjenje unutrašnje temperature.
BANER
Kad
poslovan čovek u svetu ima potrebu da iskaže svoju komercijalnu
poruku, razmišljajući o efektivnosti poruke, doslednosti i
finansijskog efekta, najčešće se odlučuje za baner, i to sa
dobrim razlogom.
Baner
je najbolje sredstvo i medij da poruka ostavi dubok utisak na
prolaznika, i sigurno ima najbolji fidbek u ovoj grani advertjzinga.
Baner,
kao medij, lako i brzo se izrađuje, odgovara i najsuptilnijim
zahtevima adver-tajzinga u pogledu mogućnosti dizajna, forme,
veličine i vrlo brzo se oseća efekat u jedinici vremena i kapitala.
Efikasnost
ove grane advertajzinga ogleda se u sledećem:
Fleksibilnost
- u odnosu na materijale kojima se oslikava (fotorealizam, folije, reflektirajuće folije) i prostora gde se može postaviti.
Kompatibilnost
- u odnosu na prostor i novac uložen u ovu vrstu reklamiranja, što
mu omogućuje da bude samostalan ili deo reklamne kampanje.
Posebno
što je neograničen broj puta upotrebljiv, zbog mogućnosti česte
promene reklamne poruke na baneru.
Na
Vaš zahtev, odnosno, prirode Vaše reklame ili kampanje, “Forma
adv.”TM
system Vam
obezbeđuje punu informaciju i predlog postavljanja banera u pogledu:
idejnog rešenja, odabira kvaliteta materijala, dizajna poruke i
banera, sa mogućnosti kupovine ili najma baner medija.
Vaš
zahtev treba da odgovori na sledeša pitanja:
- Koja je dimenzija banera koja se traži?
- Gde će biti postavljen i kako (vodoravno, uspravno, preko ulice . . . )?
- Koliko vremena će biti postavljen i dali će trpeti enormne vremenske uslove?
- Dali še biti ponovo upotrebljen kao medij?
- Ko će vršiti postavljanje?
podna grafika |
podna grafika |
Stručnjaci
iz domena marketinga, a pogotovu komercijalne grafike došli su do
izu-zetnih saznanja u odnosu na impresije koje reklamna poruka
ostavlja na kupca.
Ta
saznanja su bazirali na naučnoj osnovi i ponašanju klasičnog
kupca.
“Svaki
čovek uvek gleda gde gazi i na šta staje.”
U
postavljanju reklamnih poruka, medij je različit, ali naj novija
saznanja govore da efekat na podu (u kombinaciji sa ostalim
tehnikama) je dosada neprevaziđen.
Tehnika
izrade podne grafike, a pogotovu njeno postavljanje, u odnosu na
rezultate je izuzetno jednostavna.
Podna
grafika se postavlja u svim prodajnim objektima (na beton, mermer,
linoleum, drvo, parket i ostali “tvrdi” podovi) gde se želi
istaći određeni proizvod, što psihološki snažno deluje na kupca
i stvara potrebu da se baš taj proizvod, koji se tako izdvaja od
velike konkurentne ponude, KUPI .
Po
analizama koje su rađene na bazi anketi ranja kupaca, za poruke koje
su ostavile najveći utisak na njih po sećanju, dobijeni su sledeći
rezultati:
-
19 % kupaca se opredelilo za kupovinu pošto su poruku videli na
posterima, bilbordima, plakatima;
-
10 % kupaca se opredelilo za kupovinu pošto su poruku videli na
televiziji, čuli na radiju ili videli na nalepnicama na vratima ili
prozorima;
-
47 % kupaca se opredelilo za kupovinu pošto su poruku videli na
podnoj grafici.
Ova
anketa je rađena po principu kupljene robe koja je bila reklamirana
na navedene načine.
Mnoge
firme koje su počele da koriste podnu grafiku, došle su do
fascinantnih podataka iz prodajnih objekata. Prodaja njihovih
proizvoda, koji su se reklamirali putem podne grafike, podigla se od
20-43 % u svim objektima u kojima su se nalazili njihovi proizvodi i
podna grafika (korićteni podatci NestleTM
i Kaffe Do Brazil TM
).
Mođemo
tvrditi da je najsnažniji način prodora na tržište za Vaše
proizvode upravo podna grafika u kombinaciji sa drugim granama
advertajzinga kao podrška.
Podna
grafika se koristi u zatvorenim prostorima, otporna je na gaženje,
pranje, čišćenje i trajnost postavljenog imidža je jedna godina.
Podna
grafika se odlikuje i sa još jednom prednošću, što pored reklame
služi i ukrašavanju ambijenta prodajnih objekata.
Nakon
isteka reklamne kampanje naši stručnjaci že je jednostavno i lako
ukloniti bez traga i oštećenja podloge.
Fleet
graphics pretstavlja
mogućnost da uz pomoć posebnih samolepljivih materijala oslikate i
istaknete Vašu reklamnu poruku na sve ravne metalne, staklene,
drvene površine koje su neograničenih dimenzija.
Ova
vrsta folija Opaque
karakteristika, što znači da ne propuštaju svetlost.
Posebnom
tehnikom solventne ili UV štampe postiže se izuzetna foto realnost,
a najveći efekat se postiže fotografijama velikih dimenzija.
Primena
je za sve reklame na otvorenom, sa garancijom od jedne do šest
godina, a marketinški najbolji efekat je pokazao na vozilima
,kamionima, autobusima . . . na taj način vozilo postaje pokretni
bilbord.
Fleet
graphics na kamionima
daje izuzetne efekte zato što Vaša poruka ide tamo gde i Vaša
roba.
Po
analizi koja je urađena, godišnje kamion vidi oko 10 miliona ljudi.
To
znači da isti ti ljudi dobiju određenu poruku koja im ostaje u
sećanju, Ako omogućimo da se ta poruka može videti i noću, ta
cifra se penje na 14 miliona utisaka koje ta poruka ostavlja na
potencijalne kupce.
Po
statistici, ljudi percipiraju na sledeći način:
- 91 % ljudi od cele poruke zapaze sliku ili tekst poruke;
- 75 % ljudi zapaze naziv firme ili logo ispisane na kamionu ili vozilu
Na
bazi ankete koja je urađena u kompaniji,29 % ljudi baziraju svoju odluku o kupovini zahvaljujući impresiji
koju su stekli na ovaj način.
Znači
da i kamion može motivisati ljude na kupovinu.
Koristeći
dve vrste folija, za oslikavanje vozila i reflektujuća folija za vozila i ravne površine koja se opaža u
mraku; Vaša reklamna poruka može biti efikasna 24 sata dnevno.
Kombinujući
ove dve tehnike sa window
graphics-om
praktično ne postoji površina koja ne može biti medij za reklamnu
poruku.
Нема коментара:
Постави коментар