Translate / Prevedi

Pretrazi ovaj blog

Sta radimo ?



Forma advertising Vam nudi najnoviju tehnologiju štampe, na svim materijalima, primenljive na sve podloge, na raspolaganju smo Vam....
Vi nam recite šta želite, ostalo je naša briga.....


BUDITE U FORMI..... 
-----------------------
  
-------------------   
LETERING
Lettering je tehnika ispisivanja poruka     tekstova, grafički oblikovanih znakova (logotip) na posebnim samolepljivim folijama.Stari majstori - firmopisci koristili su nož, skalpel, makaze i sekli , seckali.Savremena tehnologija velike preciznosti i velike produkcije u ispisivanju i oblikovanju poruka je na{a praksa. “Forma adv.” TMFolije od kojih se kreiraju reklamne poruke su isključivo sa garancijom od 3-10 godina na trajnost boja, skupljanje, gubitak sjaja, termičku nestabilnost, samoodlepljivanje.


Da bi poruka imala pravu snagu i bila što uverljivija, najnovija svetska dostignuća u advertisingu su materijali i efekti na osvetljenim medijima i to od pozadi - prosvetljeno led diodama (do sada su se koristile fluo cevi)
Medij velikih i uočljivih dimenzija - bilboard i mali efektni - signs (reklame).


BILBOARD

bilbord
Forma adv.” TM 
nudi proizvodi tri vida  svetlosnih bilboard-a:
- paneli postavljeni na zid 5 X 2,5 m
- totemi postavljeni na zemlji 5 X 2,5 m
- trouglovi 5 X 2,5 m
Forma adv. TM sistem za bilborde koristi najnovije materijale.
To je PanaflexTM,
PanaflexTM je elastičan i lak materijal, otporan na sve atmosferske promene, otporan na udarce i vandalizme, zahvaljujući izuzetnoj ćvrstoći i fleksibilnosti netkane konstrukcije, izuzetnih difuznih karakteristika, garantuje 10 godina zaštite od pucanja, bledila usled UV zraka, deformacija, oštećenja i savršene ravne površine. Razapinje se na posebnu konstrukciju.
Dajemo 5 godina garancije

SIGNS  (REKLAME MANJIH DIMENZIJA)


Aluminiski znaci

Reklame manjih dimenzija, osvetljene jednostrano i dvostrano, (dosada smo imali prilike videti mnoge), su neke uspešne, a neke pravo ruglo za grad.Materijali koji su se upotrebljavali do sada, uglavnom su bili: staklo i pleksiglas kao mediji na koje su se crtale ili raznim folijama aplicirale poruke. Vremenom staklo se lomi ili biva namerno-vandalski slomljeno, a pleksiglas se vremenom deformiše, puca, prlja se, požuti i gubi svoju prozirnost, ili se u krajnjem slučaju lomi.Takve reklame deluju vrlo ružno i veoma su loša slika o firmi.
Forma advertising’TM systems Vam predlaze savremeni sign.
To su reklame, koje su prosvetljene jednostrano ili dvostrano, za čiju izradu se koriste savremeni materijali za koje proizvođač daje garanciju od 5 godina.
Sign-ovi manjih dimenzija pogodni su za obeležavanje prodajnih objekata, dućana, prodavnica, i pogotovo benzinskih pumpi.

TENDE 



Novi plastični materijali koji se danas koriste u          svetu, sve veću primenu nalaze u advertajzingu.
Svakodnevno se srećemo sa raznim tendama koje imaju, uglavnom, ulogu da štite od sunčevih zraka, na kojima vrlo stidljivo je ispisana neka reklamna poruka na rubovima.
Pogotovo noću, tende nemaju nikakvu funkciju sem da zaštite nekog vrapca od kiše.
Savremeni advertising svakodnevno traži nove medije na kojima može da se ispiše ili aplicira neka poruka.
Tako, današnje mogućnosti pružaju, da tenda bude zaštita, ukras, a najviše reklamni pano koji ima funkciju 24 sata dnevno.
Translucentni materijali (kao sign podloga) i mogućnosti koje pružaju folije koje koristimo za ispis i oslikavanje Vaše poruke (vidi prethodne i sledeće tačke), to je mogućnost koju pruža “Forma adv.’ TM
Tenda koja 24 sata dnevno vrši marketinšku uslugu, bez ikakvih dodatnih troškova, i sa trajnošču od 10 godina mislimo da je pravilna investicija.
Vaša i naša maštovitost pretvaraju maštu u realnost.

WINDOWGRAPHICS  (oslikavanje staklenih površina)

Staklene površine postaju savršen medij za oslikavanje i ispisivanje poruka.Izrada foto realistićnih plakata ili fotografija na prozorima, staklenim vratima, staklima autobusa, vozila, pa i vozova, to su sve nove mogućnosti koje Vam pruža “Forma adv’. TM
Staklene površine koje se mogu oslikati mogu biti neograničenih dimenzija, kao {to su staklene površine na zgradama, robnim kućama, aerodromima . . . gde se kombinuje rupičasta folija za staklo, i fleet folija za ostale ravne površine (zidovi, metali, vozila . . . ).
Efekat ovako postavljene reklame zaustavlja dah i ostaje u trajnom pamćenju.
Efekat window graphics-a, je one way ili jednostran.
Impresija sa spoljne strane je foto realističan prikaz poruke, dok sa unutrašnje strane reklama se nevidi, naprotiv, nepostoji nikakva smetnja uživanju u Vašoj panorami. Ujedno ova folija štiti prostorije od UV zraka i deluje na smanjenje unutrašnje temperature.

BANER

Kad poslovan čovek u svetu ima potrebu da iskaže svoju komercijalnu poruku, razmišljajući o efektivnosti poruke, doslednosti i finansijskog efekta, najčešće se odlučuje za baner, i to sa dobrim razlogom.
Baner je najbolje sredstvo i medij da poruka ostavi dubok utisak na prolaznika, i sigurno ima najbolji fidbek u ovoj grani advertjzinga.

Baner, kao medij, lako i brzo se izrađuje, odgovara i najsuptilnijim zahtevima adver-tajzinga u pogledu mogućnosti dizajna, forme, veličine i vrlo brzo se oseća efekat u jedinici vremena i kapitala.
Efikasnost ove grane advertajzinga ogleda se u     sledećem:
Fleksibilnost - u odnosu na materijale kojima se oslikava (fotorealizam, folije, reflektirajuće folije) i prostora gde se može postaviti.
Kompatibilnost - u odnosu na prostor i novac uložen u ovu vrstu reklamiranja, što mu omogućuje da bude samostalan ili deo reklamne kampanje.
Posebno što je neograničen broj puta upotrebljiv, zbog mogućnosti česte promene reklamne poruke na baneru.
Na Vaš zahtev, odnosno, prirode Vaše reklame ili kampanje, “Forma adv.”TM system Vam obezbeđuje punu informaciju i predlog postavljanja banera u pogledu: idejnog rešenja, odabira kvaliteta materijala, dizajna poruke i banera, sa mogućnosti kupovine ili najma baner medija.
Vaš zahtev treba da odgovori na sledeša pitanja:
  1. Koja je dimenzija banera koja se traži?
  2. Gde će biti postavljen i kako (vodoravno, uspravno, preko ulice . . . )?
  3. Koliko vremena će biti postavljen i dali će trpeti enormne vremenske uslove?
  4. Dali še biti ponovo upotrebljen kao medij?
  5. Ko će vršiti postavljanje?
FLOORGRAPHICS (podna grafika)

podna grafika
podna grafika

Stručnjaci iz domena marketinga, a pogotovu komercijalne grafike došli su do izu-zetnih saznanja u odnosu na impresije koje reklamna poruka ostavlja na kupca.
Ta saznanja su bazirali na naučnoj osnovi i ponašanju klasičnog kupca.
Svaki čovek uvek gleda gde gazi i na šta staje.”
U postavljanju reklamnih poruka, medij je različit, ali naj novija saznanja govore da efekat na podu (u kombinaciji sa ostalim tehnikama) je dosada neprevaziđen.

Tehnika izrade podne grafike, a pogotovu njeno postavljanje, u odnosu na rezultate je izuzetno jednostavna.
Podna grafika se postavlja u svim prodajnim objektima (na beton, mermer, linoleum, drvo, parket i ostali “tvrdi” podovi) gde se želi istaći određeni proizvod, što psihološki snažno deluje na kupca i stvara potrebu da se baš taj proizvod, koji se tako izdvaja od velike konkurentne ponude, KUPI .
Po analizama koje su rađene na bazi anketi ranja kupaca, za poruke koje su ostavile najveći utisak na njih po sećanju, dobijeni su sledeći rezultati:
- 19 % kupaca se opredelilo za kupovinu pošto su poruku videli na posterima, bilbordima, plakatima;
- 10 % kupaca se opredelilo za kupovinu pošto su poruku videli na televiziji, čuli na radiju ili videli na nalepnicama na vratima ili prozorima;
- 47 % kupaca se opredelilo za kupovinu pošto su poruku videli na podnoj grafici.
Ova anketa je rađena po principu kupljene robe koja je bila reklamirana na navedene načine.
Mnoge firme koje su počele da koriste podnu grafiku, došle su do fascinantnih podataka iz prodajnih objekata. Prodaja njihovih proizvoda, koji su se reklamirali putem podne grafike, podigla se od 20-43 % u svim objektima u kojima su se nalazili njihovi proizvodi i podna grafika (korićteni podatci NestleTM i Kaffe Do Brazil TM ).
Mođemo tvrditi da je najsnažniji način prodora na tržište za Vaše proizvode upravo podna grafika u kombinaciji sa drugim granama advertajzinga kao podrška.
Podna grafika se koristi u zatvorenim prostorima, otporna je na gaženje, pranje, čišćenje i trajnost postavljenog imidža je jedna godina.
Podna grafika se odlikuje i sa još jednom prednošću, što pored reklame služi i ukrašavanju ambijenta prodajnih objekata.
Nakon isteka reklamne kampanje naši stručnjaci že je jednostavno i lako ukloniti bez traga i oštećenja podloge.

FLEETGRAPICS  
Grafika za ravne površine

Fleet graphics pretstavlja mogućnost da uz pomoć posebnih samolepljivih materijala oslikate i istaknete Vašu reklamnu poruku na sve ravne metalne, staklene, drvene površine koje su neograničenih dimenzija.
Ova vrsta folija Opaque karakteristika, što znači da ne propuštaju svetlost.
Posebnom tehnikom solventne ili UV štampe postiže se izuzetna foto realnost, a najveći efekat se postiže fotografijama velikih dimenzija.
Primena je za sve reklame na otvorenom, sa garancijom od jedne do šest godina, a marketinški najbolji efekat je pokazao na vozilima ,kamionima, autobusima . . . na taj način vozilo postaje pokretni bilbord.
Fleet graphics na kamionima daje izuzetne efekte zato što Vaša poruka ide tamo gde i Vaša roba.
Po analizi koja je urađena, godišnje kamion vidi oko 10 miliona ljudi.
To znači da isti ti ljudi dobiju određenu poruku koja im ostaje u sećanju, Ako omogućimo da se ta poruka može videti i noću, ta cifra se penje na 14 miliona utisaka koje ta poruka ostavlja na potencijalne kupce.
Po statistici, ljudi percipiraju na sledeći način:
  • 91 % ljudi od cele poruke zapaze sliku ili tekst poruke;
  • 75 % ljudi zapaze naziv firme ili logo ispisane na kamionu ili vozilu
Na bazi ankete koja je urađena u kompaniji,29 % ljudi baziraju svoju odluku o kupovini zahvaljujući impresiji koju su stekli na ovaj način.
Znači da i kamion može motivisati ljude na kupovinu.
Koristeći dve vrste folija, za oslikavanje vozila i reflektujuća folija za vozila i ravne površine koja se opaža u mraku; Vaša reklamna poruka može biti efikasna 24 sata dnevno.
Kombinujući ove dve tehnike sa window graphics-om praktično ne postoji površina koja ne može biti medij za reklamnu poruku.
 

Нема коментара:

Постави коментар